torsdag 4 augusti 2011

Allmänt tugg och träning

Då var det torsdag och som jag sa så har jag kollat lite med tjejerna Joanna och Maria om de ska fortsätta i damlaget eller inte. Joanna vad jag förstår kommer köra när hon kan med tanke på familj och jobb och dylikt. Hon kommer nog vara nere en hel del kan jag tänka mig. Maria kommer även hon rocka på. Bra där tjejer!!

Träningen som de hade när jag kom såg också lovande ut och det fanns iaf ett nytt ansikte med på banan som iaf inte jag sett innan. Detta ska vi luska ut vem denna person är. Ingen kommer undan 120 kg kärlek mohaha.

Det ska bli kul att följa tjejerna i år. Tror de kommer klara sig strålande. Tänkte även kika lite mer på fjunislaget som tränar före oss nu höra vilka dem är och vad de har för ambitioner. Det ska bli sköj. Mattias Andersson eller Junior har ju redan visat framfötterna hos herrarna och var duktig i Trollhättan.

Herrarnas träning idag var helt ok. Det skulle vara fint om det var lite mer folk på träningarna men det kommer tror jag. De som var där krigade på bra tycker jag speciellt Jens som ansåg sig själv otränad, men det såg helt ok ut tycker jag. Han har nog svårt att gå imorgon tror jag.

Det får bli allt för idag ha det fint nu vänner!

Tobbe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar