onsdag 3 augusti 2011

Ett babbligt inlägg om egentligen ingenting

Sitter jag här igen, eller snarare ligger eftersom det är soffan som gäller. Ligger och kollar på en av Arnolds absoluta bästa filmer på sexan, eller? Ligger mest och funderar på när det där riktiga suget ska infinna sig. Då menar jag självklart suget till handbollen, september närmar sig med stormsteg och flipflopsäsongen är snart över. Dags att börja träna boys!! Tror dock att det kommer bli grymt på träningen imorgon. Full fart framåt!!!

Jag är även lite nyfiken på tjejerna och hur det ser ut med träning och dylikt. Joanna och Maria var beredda på fejjan!!

Det kommer också att komma en vansinnigt vacker och manlig intervju om ett par dagar här på bloggen. Det kommer komma flera såklart allt eftersom vi närmar oss premiären. Har en känsla av att denna intervju kommer bli rätt så lång, så ta på er brillorna brygg lite kaffe och njut. När den väl kommer alltså.

Var så säkra mina vänner det kommer även att dyka upp lite från Motala HK också, de startar nämligen upp ett herrlag igen och sen ska vi höra med Lind Nordlund hur det ser ut för Motalas Damer. Om cirka en vecka får vi även höra lite med Jocke också hur han ser på den stundande säsongen. Det komemr bli en grym säsong.

Det är iaf lite vad som händer på bloggen den närmsta framtiden. Kommer ni ihåg den där tävlingen jag skrev om som aldrig blev av? Den ska vi också pumpa ut om en vecka eller två. Då är det viktigt att ni gör er röst hörd mina vänner. Mail och namn i kommentarsfältet. Mer om detta när det blir dags.

Jag återkommer i morgon efter träningen. För övrigt så är Fågel ganska långsam, ska nog springa ifrån honom imorgon.

Vart är Sandberg???

Tobbe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar