fredag 15 april 2011

Anmälan till avslutning för herrar och damer

den 30 april ska 15 tjejer och 15 killar leka tillsammans. Det är avslutningen för seniorerna det som fodras är lediga kläder och ej högklackat:D. Gympadojor är att föredra och som sagt kläder för att vara utomhus. 


Det kommer inte vara någon träning så ni behöver inte vara oroliga. Det är viktigt att vi blir runt 30 stycken som kommer med ett glatt humör.


Anmälan sker i kommentarfältet här på bloggen.


Evenemanget beräknas ta en heldag mellan 9-16


/ Tobbe

17 kommentarer:

  1. Enligt mig är val av dag väldigt skum, många s jag pratat med kan inte. Men talar för mig själv när jag skriver att jag inte kan.
    Berra

    SvaraRadera
  2. Jag dyker upp, likaså Joanna och Molly.

    Micke

    SvaraRadera
  3. Jag kommer också dyka upp / Filippa

    SvaraRadera
  4. jag är med på dagen! /olivia j

    SvaraRadera
  5. Hade för avsikt att medverka, men jag känner inte att jag hinner med riktigt. Får efter mycket bollande säga NEJ, jag kan inte... /Maria

    SvaraRadera
  6. Jag kan tyvärr inte heller längre.. /Tilda

    SvaraRadera
  7. Är i Stockholm i helgen, så det går inte! Men ha så kul;P /Amanda Axelsson

    SvaraRadera
  8. Jag kommer// annie

    SvaraRadera
  9. Klart man ska vara med! /Emil

    SvaraRadera
  10. Vaden Baloch vill leka

    SvaraRadera
  11. Jag kommer inte/Felicia

    SvaraRadera
  12. Jag kan troligtvis på dagen. / Olivia a

    SvaraRadera
  13. Inställt mer info kommer

    SvaraRadera