söndag 1 maj 2011

Pojkar, Pojkar, Pojkar - nu är det dags!

Pojkar, Pojkar, Pojkar
Träning stensö kl: 18:00 för herrarna.


Nu börjar hundåret! Imorgon måndag den andra maj är det dags för första gemensamma passet ute på Stensö. Kungen av HKarnia kommer vara där med sitt gyllene stoppur. Praktikanten kommer vara där, Böna kommer antagligen kuta även om han säger att han inte ska göra det.

I och med starten på Hundåret (tack Knoen:D) Startar även bloggen så sakta arbeta sig tillbaka till era hjärtan, ni lojala läsare är vad som driver oss framåt. Jag har skrivit det innan att bloggen kommer att komma igång, men nu är det på riktigt. På tisdag kommer det förhoppningsvis upp en liten go film som, ja, visar starten på säsongen.  

Lite silly season måste vi ju också försöka hinna med, om folk vill tala med 120 kg kärlek, men det är jag ganska övertygad om att de vill, det handlar ju trots allt om kärlek. För egen del kommer det även se lite annorlunda ut. Ve o fasa mina vänner, jag ska ta mer plats nästa säsong. Varför tänker spelare och läsare, vadan detta tänker dem? Svaret är mycket enkelt, för att jag kan.

Vad händer annars ? jo herrjuniorerna ska åka på KFUM EM och möta bland annat danskar och tyskar. Detta ska bli oerhört spännande, jag ska dessutom ikläda mig rollen som förbundskapten, fniss. Detta kommer ske di slutet av maj.

Intervjuerna som vi kört stora delar av säsongen kommer att fortsätta, vi får se om Cyborg Rosenqvist blir klar med sina frågor , han har i alla fall börjat. Under säsong kommer vi även att introducera lite nya element som kommer vara återkommande under hela säsongen. Vi kommer även att utlysa en tävling inom kort, vi tar den som en liten cliffhanger.

Nu startar vi i skyttegravarna tillsammans hela föreningen, styrelsen, herrar, damer och ungdomar. Vi gör det tillsammans.

Lokomotivet har vilat färdigt.
 /Tobbe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar