onsdag 30 maj 2012

Mot norr

Vi är dåliga på att uppdatera men det händer heller inte jättemycket på handbollsfronten för tillfället. Förutom enstaka saker då förstås. Själv gjorde jag klart med en ny förening igår. Jocke som fört kalmar till stora framgångar och stor utveckling har ej klart med någon ny förening för tillfället, vilket också går att utläsa i dagens Östran. Givetvis mycket tråkigt för Jocke som jag anser förtjänar ett lag högre upp i seriesystemet. Han har alla möjligheter att lyckas i en annan förening än just Kalmar, som han inte kommer gå tillbaka till.

I övrigt säger ryktet att Hästö pratar med Skillhammar från Tumba, mycket intressant måste jag säga. I Alstermo har jag inte hört något nytt på spelarfronten förutom tidigare nämnda spelare. Antingen så håller de spelarna för sig själva och släpper en nyhet i veckan eller så har det hamnat lite i stå för klubben i skogen. Att en ny tränare ej är klar för en nykomling i Allsvenskan kan väl knappast  räknas som positivt? sen att de inte väljer Jocke tycker jag är är ett konstigt val av ledningen i Alstermo.

På andra noter!

Jag kommer plocka bort de kommentarer som inte innehåller namn. Hittar man inte var namn ska skrivas kan man skriva detta i inlägget! Oavsett positiva, negativa eller diskussioner som uppkommer kommer alltså att plockas bort. Det handlar om att stå för vad man tycker inget annat.


Tobbe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar