måndag 14 maj 2012

Vägen tillbaka del någonting

Då var det helt plötsligt vardag igen efter en vansinnigt fin helg. Vi var nämligen i Malmö för SM-finalerna. JAg och Demonen åkte med Småland/blekinges handbollsförbund. Lördagen var smått fantastiskt. Det tyckte jag iof inte när klockan ringde kvart i sex en lördagsmorgon, men ändå. Bussresan var lugn ner och vi hann vakna till iaf. Den stora höjdpunkten var att komma till arenan i Malmö.

Det som möttes oss där var ett hav av orangeklädda människor, sådär en 7000 av dem. Detta skapade givetvis en makalös inramning framförallt när IFK klev in på planen. Trots att matchen ganska tidigt var över så var Kristianstads fans smått fantastiska, de slutade aldrig sjunga. Det var en fantastisk inramning och det är den jag tar med mig. Synd att det som sagt var över så snabbt bara.



Förövrigt så ser nästa vecka ut som nedan:
tisdag promenad 1 mil därefter gym på förmiddagen
onsdag gym och simning förmiddagen
torsdag promenad 1 mil plus motionscykel
fredag gym plus simning förmiddag
lördag promenad 1 mil
söndag simning

så ser veckan ut och det kan kännas som mycket men det går ganska fint faktiskt. Jag missade dock lite förra veckan vilket är lite beklagligt men vill man må bra får man fasen lida lite också. Det bästa är att jag nu sover bättre efter att jag börjat röra på mig igen. skönt.

Om två veckor ska jag försöka börja springa lite igen, det kommer då bli distanslöpning, intervaller kommer först i slutet av Juni. Vi får se hur det går.

Tobbe

1 kommentar:

  1. Bra att du är på banan igen!
    :)

    *o ja, jag förstår att det var härligt att se finalen*! =}

    SvaraRadera