fredag 17 juni 2011

Allmänt och studenten

Tjenixen på er alla glada människor där ute i regnet. Det är svensk sommar som allra bäst. Jag har ju lovat i två dagar att det ska komma upp något till bloggen. Och här kommer det Ali Baloch som de flesta redan vet kommer att spela i Alstermo kommande säsong, det blev alltså inget spel i elitserien denna gång. Jag väntar fortfarande på svar från två nyblivna elitseriespelare men känner jag den ena rätt så får jag nog svar ja säg, till jul. men det spelar egentligen ingen roll.

Truppen är i stort sett intakt från förra säsongen frånsett Ali. Det känns bra även kul att vi får ett angenämnt "problem" när det kommer till målvakterna. Vi har ett gäng och dem är bra. Hoppas på en intervju med Griph någon gång nästa vecka när jag själv har tid och han inte är ute och ränner.

Studenten var det ju också! Stort grattis till, ja Maja, ni vuxna människor som tog studenten under veckan. Grattis grattis. Albin, Kalle och Maja.
Albin Mr. Mys och Kalle med benen
Maja tycker om studenten:D



Visst att det är sillyseason och grejer men det finns inte mängder av saker att skriva om men jag och den store återkommer så fort det dyker upp något skoj.

Tobbe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar