torsdag 9 juni 2011

Släkten är värst?

Så som vi skrev här i veckan så ryktas det om att Ivan "Istvan Bilservice, Kebab & Cyklar AB" Milikic skulle bli spelande tränare i Vetlanda HF, nu är det klart! Med sig från Real Hultsfred tar han också Dejan "har ont i axeln" Milikic. Och sedan tidigare så finns Stefan Milikic i klubben..
Och nej det va visst inte slut där utan Emil " Onemile Rivermoutain" Åberg ansluter från allsvenska Alstermo IF. Med det sagt så vet vi ju vilket lag som kommer vara favoriter i serien nästa säsong!  I alla fall kommer de om humöret tillåter göra flest mål. Men men handboll spelas inte bara framåt utan även bakåt, där får ju den oerhört rutinerade tränaren Istvan en viktig roll, där han skall fostra den annars ganska orutinerade uppställningen.
I mina öron låter det som en nödlösning med Ivan som tränare, under de åren som jag spelat eller sett honom så har han bara påpekat vad dåliga motståndarna är. Det kanske funkar med de peppande orden i Vetlanda men det är tveksamt.
Nu ska ni inte tro att jag vill VHF illa utan tvärtom vill/hoppas jag att det funkar men jag måste se det först!


Nu har det varit mycket snack om sambahandboll i sporthallarna, men Vetlanda tror mer på Zlatanhandboll!

Robin Löfstedt då? Ja vart han spelar nästa säsong är dock inte klart än, bara att hoppas att han byter ut fika på Cecil mot fika på Café Nilsson!

Det va lite information om Vetlanda, har ni fler rykten/klara övergångar i handbollsvärlden är det bara att höra av sig!

120 kg kärlek

1 kommentar:

  1. haha, ja hitta Robin ett riktigt bra fik sen är det klart!:D

    SvaraRadera