fredag 20 april 2012

I väntans tider!

Då är det helt plötsligt fredag och kan konstatera att jag inte vet mer om framtiden än för en vecka sedan. Vanligtvis är det är försäsong som kommer i antågande, det finns ingen på horisonten ännu. Så framtiden är väldigt oviss. Oviss inte bara för mig utan för flera spelare i laget.

VAd jag kan utläsa från andra lag i Sverige på lite lägre nivå är att spelarrekryteringar är i fullgång. Exempelvis Nyköping i ettan norr har gjort klart med en tre spelare om jag förstod det rätt. Dessutom blir Jacke Sundberg och Tommy Dalin kvar i ledarstaben. Det bådar gott för herrarna i nypan!

Närmast förutom Kalmar så har vi Alstermo och där finns inte heller något konkret som jag hört. Inget om ifall truppen blir intakt eller inte, nyförvärv vet vi inget om än heller. Det lär ju snart ge sig dock. I övrigt så är det min kollega som har den största kollen här i smålandshandbollen.

Tiden får utvisa vad som händer helt enkelt.

Hoppas snart kunna återkomma med lite matnyttigt.


2 kommentarer:

  1. Rykten säger att Jonas Jonasson satar i Alstermo igen och att Martin Johansson från Hallby är på väg till klubben.. och att Ali Baloch redan är klar.

    SvaraRadera
  2. Martin Johansson?

    SvaraRadera