torsdag 2 augusti 2012

En sista sång?

Nu har tidpunkten kommit då jag Berra "120kgkärlek" Berntsson väljer att ta ett kliv bort från bloggvärlden, det har varit en rolig tid men finner just nu varken motivation eller att jag vill lägga ner den tid som jag skulle vilja göra åt er trogna läsare som vi har haft.

Vi (jag, Tobbe och Ali) startade denna blogg med anledning till att det skrevs alldeles för lite om den kära sporten Handboll i Kalmar med omnejd och för att inte klappa oss för mycket på axeln så tror jag vi lyckades att höja pulsen i Handbollskalmar lite i alla fall.

Nu är det så att bloggen kommer drivas vidare av min käre (ex)kollega Tobias Larsson i egen regi men jag utesluter inte att göra några gästspel nån gång då och då.

Tobias vill hälsa att det kommer inte vara jätte frekventa inlägg just nu men att ni ska ha tålamod med bloggen då den kliver in i nästa era.

Jag vill passa på att önska Tobbe och Långben lycka till som tränare i Mönsterås dam till nästa säsong! Räknar med succé! Kan inte bli något annat med dessa två herrar vid rodret!

Vill också så här officiellt även önska Joachim Löfstedt lycka till som assisterade i Tumba! Och det kommer bli succé även här!

Tack och lycka till!!



Tack för visat intresse alla handbolls älskare och jag lovar att vi ses i en handbollhall nära dig även om jag nu inte kommer blogga om det!

Delight And Angers - In Flames



En sista sång Christian Berntsson.


2 kommentarer:

  1. Tack! Pulsen har definitivt ÖKAT i handbollsvärlden! :-)
    Jag har uppskattat att läsa din/er handbollsblogg väldigt mkt! Bra jobbat! Stödjer de beslut du tar (like always), =^)
    allt bästa till dig/er

    Veronica

    O lycka till Tobias med bloggen!

    SvaraRadera
  2. Stort tack Veronica ska försöka komma igång med skrivandet snart igen. Tobbe

    SvaraRadera