tisdag 21 augusti 2012

Tisdag

Tillbaka efter första helgen med TS2. En riktigt rolig och lärorik helg som födde många nya idéer och tankar. Väntar ivrigt på att få dra iväg på nästa helg som är redan i september. Utveckling är roligt!

Långberg körde träningen själv igår då jag jobbade och idag kör vi ett lagmöte sen träning på det. Ska bli skoj att kliva in i hallen igen. Vi ska även träningsspela på torsdag är det tänkt iaf.

Det är även DM i helgen och det missar ju givetvis jag, jobbar hela helgen självklart, men vad ska man göra måste ju pröjsa räkningar också. Hoppas att spionerna på plats ger mig den infon jag behöver till premiären. Eksjö ska ska lira finalspelet och det hade varit skoj att se dem innan vi möts i serien. Men eftersom vi möter dem 4 gånger så kommer vi lära oss dem.

Det ska bli så roligt när allt drar igång igen. Det börjar ju liksom närma sig. Träningsmatcherna är ju en teaser av vad som komma skall, och jag kan knappt bärga mig! En höst och vår i handbollens tecken, kan det blir bättre? Nä det tror jag fan inte att det kan!

Uppdaterar troligtvis med något mera matnyttigt i veckan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar