måndag 13 augusti 2012

Nya tider, nya möjligheter

Första inlägget på alldeles för länge. Känns lite ovant faktiskt. Träningsdagboken sket sig och hade ju om vi ska vara ärliga inte speciellt mycket med handboll att göra, eller? Tanken var ju först att jag skulle göra en comeback på planen, men det planade inte ut som det var tänkt. Istället dök det ju upp en helt annan, fantastisk möjlighet. Jag är ju som tidigare nämnt tränare för MHK (Mönsterås HK) och deras tjejer i div 2. Ett härligt gäng med stora möjligheter. 

Det blir lite nya tider, och framförallt ovana tider nu. Bloggen kommer skötas av mig själv med lite sporadiska inhopp av mannen som namngivit bloggen. Frekvensen på inlägg har ju heller inte varit speciellt hög men kommer förhoppningsvis bli högre. Det kräver ju sin tid och framförallt att det händer något. Dels kommer jag ju träna tjejerna i MHK med Långben samtidig som Demonen fortsätter sin resa i Tumba. 

Det är alltså första gången på ca 6 år som jag inte kommer ha något med Kalmar HK att göra. Ovant, absolut! Dock var det dags att röra på sig och MHK gav mig den möjligheten. Bloggen kommer därför inte handla speciellt mycket om Kalmar HK, Lokomotivet får rulla på utan oss!

Som sagt nya tider och framförallt nya goda möjligheter. Nu rör vi oss framåt med ny förening och nya roller. Och vet ni, det kommer bli en sjuhelsikes rolig resa.

Väl mött 
Tobbe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar