onsdag 21 december 2011

PAUS I PAUSEN!!!!

Det blev ingen långvarig paus här inte. Jag har kommit över något fantastiskt, och det är med lite glädje jag kan skriva om det här. Det är inte vilken glädje som helst, utan den glädjen som kommer av att, ja, folk skadar sig på ett eller annat sätt. Den sanna glädjen, skadeglädjen.

Vi kan ta det från början, det är nämligen så att jag själv inte kan närvara på morgondagens träning då jag åker hemåt över jul för att käka köttbullar. Men eftersom jag är assisterande i herrlaget så vill jag ju ändå ta del av innehållet på träningen som går av stapeln i morgon. Jag har luskat ut vad som kommer ske och jag är lycklig.

Jag vet dock inte vad killarna i laget kommer att tycka om överraskningen som väntar. Det kan vara så att det blir en total succé med dans och sång, men troligtvis inte. Det kan kanske istället komma en kollektiv "fy faaaaannn" suck. Jag tror nog faktiskt mer på det senare. Det kan till och med vara så att Kungen av HKarnia  får ett myteri att ta hand om. Ja, så illa kan det faktiskt bli. Det är dock inte så troligt. HKarnias konung har ju återfått sitt vackra ur för längesedan och kraven har blivit beviljade.

Jag hoppas av hela mitt hjärta att överraskningen som väntar under morgondagen tas emot väl. Märk väl att jag skrev hoppas. Det är ju snart Jul och hoppets högtid.:D

Det är så återigen så att det är jul så jag tänkte jag skulle bjuda på en grej. Något som jag fått utstå nu under ca ett och ett halvt år. Det är ju så att ULL har förekommit mycket på senare tid, innan dess var det telefonsamtal runt 7 på morgonen kombinerat med en viss form av sms terror där frågan vad gör du? förekommit.

Här kommer en film om varför jag för det mesta svarar, för det gör man bara när vissa är på andra sidan tråden. God Jul vänner hoppas alla era drömmar slår in.




Tobbe

PS.
Tider för träningar under mellandagarna är: tisdag samt torsdag 27 och 29:e. Tisdagen den 27: är det internmatch återigen som gäller. Torsdag är då vanlig träning. Det är dem vanliga tiderna som gäller så kolla på pappret ni fått.

den 2 januari är det ingen träning då det är inventering på citygross. Tisdag samma tid som vanligt alltså träning. Torsdag 17-18:30 i D-hallen. DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar