tisdag 13 december 2011

Tisdag och juletider

Då var det redan tisdag och jäklar vad tiden går fort ibland. Senaste inlägget handlade om matchen mot Vetlanda. Det skrev jag i fredagskväll. Därefter har det helt enkelt inte funnits varken tid eller ork att skriva. Ber om ursäkt för detta ska försöka bättra mig.

Resterande helg spenderades dels i casa del Löfstedt för vidare resa mot Jönköping och TS1. Bortsett från debaclet i fredags så var det en mycket givande helg. Fokus låg denna helg på försvarsspel och jag blev faktiskt lite kär också. Vi hade praktiskt under denna helg där vi skulle presentera försvarsspel i olika former. Jag är förälskad i 3-3. Kanske för att Jag inte riktigt förstår alla för och nackdelar ännu, eller för att det kanske helt enkelt framstår som lite exotiskt. Hur som helst så skulle jag vilja testa det i ett lag på seniornivå. Kanske blir hjärtekross istället.

Det vi fick förkovra oss i under helgen har även grabbarna i mitt lag fått känna på under måndagen och tisdagens träningar. Det är väldigt kul när jag känner att jag utvecklas i takt med att utbildningen fortskrider. Det blir liksom en större förståelse för det jag är involverad i. Jag vill ha mer helt enkelt.

Det är inga matcher i serierna att se fram emot nu för herrarna. Damerna lirar på torsdag mot Kristianstad, tid vet jag inte tyvärr. Vi i herrlaget ligger tvåa när vi summerar hösten och har en poäng mer än förra året vid samma tid.

På återseende mina vänner.

Tobbe

1 kommentar: