tisdag 6 mars 2012

Tisdag

Då var det redan tisdag och vi har genomfört en träning igår som var mycket bra. Nu idag kliver det in lite flera gubbar och jag räknar med en lika fartfylld träning som i måndags. Jag måste ändå säga att besvikelsen inte riktigt lagt sig ännu, men jag vänder på det och tänker bra. Då kommer Helsingborg få det svårt. Det gäller att komma ur den här svackan som vi faktiskt befinner oss i och släppa handbromsen och gasa.

Det är rätt mycket tyckande överallt förtillfället. Men stoppar min tanke att skriva något annat och säger istället - vi ligger på tredjeplats i tabellen.

Det märks att säsongen börjar gå mot sitt slut och det är en del skavanker här och där, pain is temporary, glory lasts forever! Tänk på det när ni går in resterande träningar och matcher. Vi slickar såren efter säsong gubbar.

Jag och 120 kg kärlek har också slutfört en uppgift i Ts1 som innebar att filma sig själv när man håller i ett pass för kids 10-12 år gamla. Det var riktigt roligt och kidsen är duktiga. Det var en lite ovan situation som uppstod när jag hade en kamera riktad mot mig hela tiden under ett helt pass. Jag har även tittat på träningen i efterhand också, lite pinsamt att se sig själv på rulle. Men det går undan och snart hoppas jag att vi är klara Ts1 instruktörer.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar