onsdag 21 september 2011

Framtiden är här, eller?

Det har säkert funnits ute en bra stund innan jag fått nys om det. Men två klubbar såvitt jag vet är först ut med detta. Nu kan man faktiskt följa Caperiotumba och Lugi via appar till smartphones. Bara gå in och söka, har nu Lugis app på luren, den laddades ned så fort jag fick nys angående detta. Tumba ska också finnas men denna hittade jag inte, den ska dock finnas där.

För er som inte riktigt kan få nog bör även ladda ned allt om handboll appen, om du har en smart telefon vill säga. Mycket bra app där allt aktuellt i handbollssverige finns med. Detta tycker jag är riktigt roligt och vi handbollsälskare vinner mycket på dessa, ska vi kalla dem för framsteg. Det blir nu mycket enklare att följa iaf lagen i elitserien. under förutsättning att alla skapar en app som tillåter detta vill säga. Hoppas nu att flera lag följer efter med detta. Kan det vara något för Kalmar HK måne?

På lördag är det dags för seriepremiär för herrarnas båda lag och väntan är olidlig nästan. Det ska bli jäkjligt skoj at komma igång med serien efter en lång försäsong för grabbarna. Det är egentligen nu hundåret börjar killar. Grislånga resor till borta matcher, tråkiga hallar, dåliga filmer i bussen, men egentligen, i smyg så älskar vi ju detta.

Fredag hoppas vi på nytt från allfadern Knoen som ska upplysa oss med hans vackra poesi.


Tobbe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar