tisdag 20 september 2011

Träningen igår och lite annat

träningen igår var riktigt bra och det var dessutom mycket folk. Vi var c:a 23 man på träningen och då saknar vi en del människor också, riktigt roligt. Det roligaste är nog att se när Bobba är trött och hur långsam hamstern blir när information ges. Sen att han hänger dit dem i krysset ändå trots att han inte tagit in infon ordentligt är väl inte fy skam.

Det var bra tryck på det hela tycker jag trots att det var sen träning och måndag. Detta bådar gott inför lördagens drabbningar. Både u-laget och a-laget premiärspelar. Ska bli riktigt skoj. Ni vet de där tiop minutrarna jag pratade om innan match i juni, är helt plötsligt (i vinslöv) här.

Måndagar kommer jag, när jag inte jobbar hålla i träningarna. Vilket är skoj för det bidrar till egen utveckling under Mr Löfstedts stränga regim. Han är som en hök när jag visar vad jag planerat för dagens träning. Varför kör du den? Sen tittar han på mig för att se om jag verkligen är så blåst. Men skoj är det och det har ju fungerat hittills:D

Kalle med de vackra benen var nere och cyklade, och visade engagemang trotts att han tagit fel på boll och hamnat på en rugbyuttagning. Det var något med ett revben eller så var det bara WWWWÄÄÄÄHH och lite mera lip.

Mental föreberedelse inför kvällensträning grabbar käka ordentligt och kom med ett gott humör, handboll är jävligt skoj!!

Tobbe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar