fredag 30 september 2011

Ass-Man, hjälten, pantern, Firesoul, allt i allon!

Då var det fredag och känslan börjar infinna sig igen, den här lite nervösa känslan att det snart är dags att möta nästa utmaning. Helsingborg står på schemat på söndag. Veckan har sett helt ok ut träningsmässigt och vi ska nog vara redo på söndag.

Träningen idag är då lite mera intressant. Då hjälten klev in och visade nye Fred-Erik hur det går till i målet. Jag var i ena hörnet sedn slängde mig till andra och var en riktig panter, problemet är bara att utespelarna inte skjutit ännu. Mike försökte dräpa mig och det var inte långt ifrån att jag inte faktiskt dog av rädsla. Jonte hade iaf lite hjärta, han lobbade på mig från 9 meter.

Bättre gick det dock lite senare då jag faktiskt vågade stå i vägen lite. Men GUD vad det gjorde ont i armarna på slutet. De är röda och kommer övergå till lilagula imorgon skulle jag tippa på. Mäds sa det fint, "det kanske till och med kan finnas ett kempa märke nånstans".

Hur som helst försökte jag iaf, roligare för grabbarna att få skjuta på en rörlig kon än ingen alls. Mr Glass gick bara o skratta åt mig, tror han tyckte jag var vansinnigt bra i mål.

Måste säga att det faktiskt är jäkligt skoj att stå i mål men det vore nog skojigare om man visste vad fan man gjorde.

Ladda nu grabbar, för på söndag är vi lejon!!

Tobbe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar