tisdag 1 november 2011

Tisdag och ingen match i helgen

Vad gör man då? Jo självklart fortsätter vi att finslipa detaljer. För att kunna vara toppkonkurrent är det viktigt att fortsätta utvecklas/utveckla laget och jaget. Detta för att slippa dipparna i matcherna. Få undan dem helt är svårt men vi kan göra mycket för att minska  dessa. Vi hade en dipp mot ystadpågarna som var lite för stor. Men inte tillräckligt eftersom lokomotivet klarade 2 poäng efter en fantastisk halvlek.

Träningen igår var mycket bra, det var glädje och engagemang,  sånt gillar vi. Mycket tips och tricks igår. När det blir spelledigt en helg ger det utrymme för andrum och arbetsro. Det blir inte lika, ja, stressigt i brist på bättre ord i förberedelsefasen inför match.

Vad händer annars då? jo damettans skytteliga kommer så snart jag är klar, har jobbat så har inte hunnit sammanställa allt ännu. men det kommer var så säkra. Intervjuer är på gång men det dröjer ytterliggare lite innan de kommer upp. Igår hade vi 360 besökare här på bloggen, det är vi mycket glada för tack ska ni har. Vi har även en total läsarstatistik på 41500 sen starten för ett år sedan riktigt roligt.

Så återigen ett stort tack till alla ni 120 kg kärlek fans!

Återkommer imorgon
Tobbe

4 kommentarer:

  1. DAMREFERAT FRÅN HELGEN ?

    SvaraRadera
  2. Damreferat har jag inte hunnit med att skriva. Du är välkommen att skriva och skicka till mig så lägger jag upp det.

    Tobbe

    SvaraRadera
  3. Hejsan "ULL"
    Det var jag som saknade ditt namn,så enkelt var det , förlåt att jag inte namngav mig.
    Uwe Braatz

    SvaraRadera
  4. klart det var haha:D Jag är ju då inte längre speciellt aktiv så jag hör med rätt inte hemma i skytteligan i år. Fast hade jag varit med så hade jag självklart legat i topp

    Tobbe

    SvaraRadera