lördag 7 januari 2012

Halvårs firande och nya krafter

Nu går vi in i vårsäsongen med härligt nya krafter och siktar på att börja med seger mot Vetlanda i hemmaborgen imorgon, söndag kl 17.30!

Själv är jag nöjd med veckan, då menar jag inte det faktum att jag inte kan träna utan att jag är tillbaka i arbete, klarar inte av att vara hemma speciellt då jag inte kunde gå och röra mig som jag ville. Det är bekräftat att det är korsbandsskada men hur framtiden ser ut vet jag mer om den 11:e då jag ska ära herr doktor med ett besök.

Ja match imorgon betyder hes hals och ömma handflator på måndag men vad gör det, då jag har svårt att se att det skulle bli en andra förlust i rad och en förlust mot Vetlanda hemma i Kalmar.
Sen jag blev skadad så ska jag erkänna att min motivation gällande handboll skakats om, men bara på grund av att jag inte kan träna och spela men nu när matcherna kommer igång så återkommer det hela och det kan förhoppningsvis visa sig med lite mer inlägg här på 120kgkärlek.

Gött mål kontra rättvisa?



Vet att det är gamla klipp och att man sett dem innan men ändå värt att kolla in!
Den andra filmen är helt klart att se hela och fundera på när det är OK att klaga på domaren eller om det överhuvudtaget är OK?

120KG Kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar