onsdag 15 februari 2012

Ja, nej kanske.. JAAAAAAA!

Finns många frågor som man inte kan svara på just i skrivande stund, men att viljan finns är det inte frågan om.

Det första jag ville ta upp är min egen vilja till att spela igen, när knät, sjukgymnasten och jag själv tillåter. Jaag var nere på träningen igår, kördes lite målvaktsteknik och tänk, alltid lika roligt! Ja men kan ju säga att man är bra sugen på att spela match nu när man kan träna lite med boll i alla fall, men är mer sugen på att kunna träna förfullt och alltså kunna träna med boll fyra gånger i veckan! Ojojoj men var sak har sin tid. Nu är det bara att försöka få ihop att publiken är med på noterna på söndag och själv försöka få ihop en live rapportering här på bloggen!

Sen är det ju frågan på om/när vi går upp!

Personligen så tycker jag vi känns mogna att gå upp i år, men det är ju synd att vi inte är ensamma i serien... höhö
Tuffa matcher och måste matcher kvar av serien där alla matcher är som en final, det går inte slappna av en sekund då åker man på förlust!
Kort om det, jag och många med mig ser nog fram emot seriefinalen mot di vide på söndag!

Så vi ses helt enkelt i Kalmar sportcenter på söndag eftermiddag om inte tidigare i en hall nära dig!

120kgkälek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar