söndag 23 oktober 2011

Kommande

Det var mycket tråkigt att höra om utveckling igår mot Di Vide. Men Förluster får vi räkna med i denna sport inte så mycket att göra. I alla fall inte idag. Det är dags för nya tag på måndag sen är det rock n roll mot Ystadpågarna.


Det som är kommande, ja vad kan det vara? Jo det är nämligen så att David på Småland/blekinges handbollsförbund är något av en hjälte! Det är nämligen så att han har fixat de protokoll som hittills kommit in från damettan södra och herrfyran småland/blekinge. Så det som är kommande nästa vecka är ställningarna i skytteligorna i dessa båda serier.

Tyvärr kunde inte Skånesförbund hjälpa mig med att scanna in de protokoll som kommit in, jag var välkommen till Skåne att kopiera dem själv. Absolut tänkte jag, men Rutger (min militärhoj) har tyvärr punktering.

Det lär dröja men ska se om jag kan fixa herrtvåan ändå på något sätt. Allt handlar ju om tid. Men det är alltid kul med lite statistik till serierna.

Det är vad som är kommande det är mycket jobb, men vad gör man inte för sina läsare?


Lokomotivet är snart på räls igen. Tålamod och glädje då är handboll bästa sporten i världen.


                                                                                   ***

U-herrarna förlorade tyvärr idag mot Karlshamn B med 25-24 tråkigt.

Hejja Damerna som idag möter Lundagård.... SEGER!!


Måste bjuda på en lätt upprörd Zanotti också.

http://www.youtube.com/watch?v=Gk06ks4rIPs&feature=youtu.be




Tobbe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar