torsdag 20 oktober 2011

Missad match och lite till

Då var det torsdag och det är faktiskt ingen vanlig torsdag för mig. Torsdagar brukar oftast innebära antingen jobb eller tränngen, skälla lite på Böna som bara skrattar åt mig, dricka en herrans massa kaffe eller ja det kommer jag nog ändå. Jag sitter just nu på kustpilen som ska ta mig norrut till den vackra staden i Sveriges centrum, Motala. Därefter ska min mormor firas som fyller 80. Stort grattis mormor.

Jag trodde inte att jag skulle missa matchen mot Di Vide men en snabb koll och lite skäll från Jocke så insåg jag att jag missar en fin chans att ta laget men det går fler lokomotiv hoppas jag. Jag har nu skickat iväg lite frågor till några spelare i H43/Lundagård som jag hoppas få svar ifrån relativt snart.

Så vi tar lite om tjejernas match imorgon. Jag har även frågat Söderberg från den eminenta bloggen Treijner & Söderberg http://ifknykoping.blogspot.com/ Hur och var man får tag i Matchprotokoll. Det vore nämligen skoj tänkte jag, att, ha skytteligan här på bloggen. Vi får se hur det går med det.

Snart börjar även min tränarutbildning, det ska bli jäkligt skoj, även om jag kanske inte kommer coacha något elitserielag i framtiden så är det alltid skoj att lära sig nya saker. Jag får ju dessutom se Jocke som lärare ska bli skoj.

Mot nya höjder med Kustpilen!

2 kommentarer:

  1. Skytteligor är gutt!! Damerna också?;)

    SvaraRadera
  2. Det ska vi försöka ordna, det beror helt på hur mycket jobb det innebär:D

    SvaraRadera