tisdag 25 oktober 2011

Puh - statistik!

Sitter jag här en ledigt dag och fixar med statistik i Damettan och Herrfyran. Det är rätt ok faktiskt inte alls så tråkigt som det låter. Jag saknar lite matchprotokoll bara men det bör ge sig under veckan. Och som vanligt är David på Småland/Blekinge en hjälte. Han fixa sent inkomna protokoll till mig på fredag. Det innebär att statistiken blir lite sen här på bloggen men det är ni nog vana vid nu.

Jag skulle vilja be Micko, Böna och Bosse att ge mig Protokollen för Kalmars matcher hittills. Det skulle vara super. Inte speciellt roligt med med en haltande skytteliga så att säga.

Det är för övrigt handbollssöndag i sporthallen. Damerna möter Sävsjö och herrarna möter Ystadpågarna. Se till och planera in detta nu mina vänner. Det är återigen fest i sporthallen och det är nytända lag som kommer till spel efter varsin förlust i helgen. Mer om detta senare.


Tobbe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar