fredag 25 februari 2011

Uppladdning inför söndag, med video!


En lugn och skön fredagskväll fylld av reflektioner och inspiration. Tänkte att va sjutton jag ger mig på en liten video. Jag satte igång och började klippa klistra, fixa musik osv. Det tog en stund då jag är mycket obegåvad när det kommer tilldatorer och allt vad detta innebär. Men hur som helst så ser ni ovan resultatet.

I morgon lördagen 26/2 spelar herrarnas U-lag mot Flottan och det kommer bli en spännande kamp i Div 4. Laget har mycket revansch att hämta efter senaste matchen mot Karlshamn. Kom igen grabbar se till att nöta ner Flottan nu i morgon. Jag tror Pontus Sjö kommer hänga 10 och Olle 12. Hård kamp om kundvagnen alltså. Matchen startar 13:30 och spelas i D-hallen i sporthallen. Gå gärna ner o kika.

A-laget möter HF Di vide på söndag, och det är en otroligt viktig match. Vi har 26 pinnar och dem har 23. Vi kan i praktiken hänga av Di vide. Forza Kalmar!!

Uppladdningen för matchen startade redan i måndags som jag skrev och träningarna har varit bra. Det har varit bra fokus under hela veckan vilket bådar mycket gott. Hoppas dessutom på mycket stöd från hemma publiken också. Det kommer bli en bra och spännande kamp där Lokomotivet går segrande. Tillsammans gör vi det mina vänner tillsammans är vi starka. Vi flyger helt enkelt fram;).


// Shadowstriker

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar