måndag 14 februari 2011

Kärlek

I am Back och det känns så underbart.

Så har mina tankar gått den senaste veckan och måste säga att det är så skönt att vara med på riktig igen efter min fotskada. Det har varit en tung och jobbig tid med allt som man kan tänka sig. Men så fick man känna på klistret, duscha med grabbarna, ta på bollen och se min vän 120 kg kärlek spika igen. Man blir som ett barn igen och kär. Passar väldigt bra en dag som denna <3

Nu har iof han det lite svårt med mina dunderskott, kan det beror på hoppar knät?

Skadan i foten fick också min blogg karriär också känna på. Inte mycket den senaste tiden och det är tur att 120 KG Kärlek och Tobbe håller ställningar.

Men nu är man tillbaks och vi börjar lite lätt med att gratta folk som har fyllt år under 2011 i HK:


Först ut var Martin Andersson 10 feb som blev hela 18 år


Sen fick vår coach en tidig födelsepresent efter vår seger mot Vetlanda då han dagen efter (12 feb) blev 29 år. Börjar vi ana en 30 års kris?

 

Stort Grattis 

// Mannen Myten Vaderna Baloch

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar